Sparen met een Plan

LeasePlan Bank / Selmore

Bekijk deze campagne op pagina 160 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
LeasePlan Bank
Titel
Financiële dienstverlening
Bureau
Selmore
Account
Otto van der Harst, Vincent Breedveld, Marieke Foppen, Anne-Marijn Bogers, Gert-Jan Guldemond
Copy
Niels Westra, Koos van Nuenen
Art
Jakko Achterberg, Joris van Ingen
Opdrachtgever
Rob Keulemans, Chris Haring, Sonja Been
Film/Productiemaatschappij
Ismaël ten Heuvel, Pink Rabbit
Editor
Martin Heijgelaar
RTV-producer
Patrick Nelemans
In samenwerking met
Selmore Lynx
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van LeasePlan Bank
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Vergroten naamsbekendheid en merkpropositie van LeasePlan Bank.

Doelgroep

Particuliere spaarders, 35-65 jaar, welstandsklasse B/C.

Strategie/Concept

Ieder mens spaart met een eigen reden, voor een eigen doel. Voor de een is dat een boot, voor de ander een jukebox. Wie je ook bent, wat je plannen ook zijn, LeasePlan Bank helpt ze realiseren dankzij een doordacht plan. Een transparante, hoge rente met eerlijke voorwaarden. Dat is sparen met een plan.

Media- en middelenstrategie

TV campagne, radiocommercials, online bannering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen