Sound Tube

Sound Tube

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
JUPILER - AB INBEV NEDERLAND N.V.
Bureau
THE COMMUNICATION COMPANY
Jaar
2014
Paginanummer
265

Doelstelling

Het merk Jupiler laden onder jonge mannen, door van een sales incentive in elke krat, de Sound Tube, een echte wannahave te maken.

Doelgroep

Echte mannen van 18-39 jaar.

Concept

Ruud de Wild vormt de schakel tussen kunst, muziek en jongeren. Hij liet zich inspireren door de meest mannelijke songs die hij kent en beschilderde vijf Jupiler Sound Tubes, de akoestische versterker voor je telefoon. Daarnaast maakte hij er een bijpassend schilderij bij. Exclusief te winnen via Facebook en blogs.

Media- en middelenstrategie

Jupiler kroop in de belevingswereld van de doelgroep en werkte daarvoor samen met Vice Media (o.a. VKmag, Vice, Brekend en Flabber). De door Ruud de Wild beschilderde Sound Tubes werden onder de aandacht gebracht, door middel van bannering en blogposts (waaronder de 'making of' video) op de blogs van Vice Media. Daarnaast zette Jupiler een tag on in bij de Jupiler tv commercial en pre-rolls op YouTube.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken