Social Shuffle

Social Shuffle

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
ZORG EN ZEKERHEID
Bureau
Dawn
Jaar
2015
Paginanummer
451

Doelstelling

Op een vernieuwende manier bijdragen aan een sociale en daardoor gezonde samenleving. Zodat we de sociale missie van het merk -het is tijd voor elkaar- bewijzen en nieuwswaardig maken. Primair doel: maatschappelijke impact. Secundair: PR en free publicity.

Doelgroep

We kiezen ervoor ons op basisscholen te richten. Waar een sociale samenleving begint, maar ook geworsteld wordt met sociale issues. Daar willen we bij helpen. Primaire doelgroep: schoolkinderen en leerkrachten. Secundair: hun ouders en omgeving.

Concept

Naar aanleiding van recent onderzoek in schoolklassen, gaan we een samenwerking aan met Radboud Universiteit. We ontwikkelen een methode en online tool: de Social Shuffle. De tool helpt klassen om kinderen vaker van plek te verwisselen, op een leuke en slimme manier, waardoor de relaties tussen leerlingen verbeteren.

Media- en middelenstrategie

We verspreiden de tool rechtstreeks naar basisscholen en benutten daarnaast PR en free publicity. Zodat o.a. het Nederlandse en Belgische jeugdjournaal er aandacht aan besteden.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken