'Heel Normaal' is de basis voor alles wat SNS doet en zegt. Dus ook voor hypotheken. Want het is toch niet normaal dat je na het afsluiten van je hypotheek, een van je grootste financiële verplichtingen, bijna niets meer hoort van je bank? Ook niet als je mogelijk kunt besparen? Daarom introduceert SNS de Hypotheek Looptijdservice, een verrassend normale dienst: SNS informeert klanten elk jaar over mogelijkheden om de hypotheekrente tijdens de rentevaste periode te verlagen. Om de boodschap goed te laten landen, is een duidelijke campagneopbouw essentieel. SNS schudt Nederlanders wakker: ze betalen mogelijk te veel hypotheekrente. Alle uitingen worden opgehangen aan de gedachte dat banken je dit weleens eerder hadden mogen vertellen. Vervolgens pakt de bank door met de oplossing, want SNS informeert je wél elk jaar. SNS communiceert helder, eenvoudig en in gewonemensentaal, waarbij Bennie Jolink de stem van de gewone Nederlander vertolkt. Deze campagne krijgt een vervolg in het eerste kwartaal van 2016. De nadruk ligt dan op hoe je hypotheek beter kan.