Persoonlijk contact met je bank als je vragen hebt, is helemaal niet meer zo normaal. Kantoren verdwijnen in hoog tempo en daarvoor in de plaats komen onpersoonlijke diensten als apps, websites en 0900-nummers. Een fenomeen dat trouwens niet alleen in de bankwereld wijdverbreid is. In de campagne ervaart TN'er Bart de nadelen aan den lijve. Gelukkig bankiert hij bij SNS. Want SNS vindt het heel normaal dat een bank met klanten omgaat zoals mensen in het gewone leven met elkaar omgaan. Dat je de tijd voor klanten neemt en ze persoonlijk te woord staat. Daarom houdt SNS haar winkels open. En beschikt Bart over een eigen SNS-adviseur, die hij kan bereiken met al zijn vragen over geld, op de manier die hij het prettigst vindt. Telefonisch, of door gewoon even binnen te stappen. Als Bart plotseling een korte vraag heeft, kan hij even appen met z'n adviseur via de SNS Eén-tweetje app. De SNS-aanpak is niet onopgemerkt gebleven. De Consumentenbond stelde vast dat SNS de beste klantenservice heeft, een boodschap die vervolgens onderdeel werd van de campagne.