SNP Reisparade

SNP Natuurreizen / Black Magic Marker

Bekijk deze campagne op pagina 508 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
SNP Natuurreizen
Titel
SNP Reisparade
Bureau
Black Magic Marker
Account
Michiel de Vos
Copy
Caesar Driessen
Art
Diego Arroyo, Bo van Veen
Opdrachtgever
Manon van Dilgt, Marleen Raats
Illustraties
Souverein
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SNP Natuurreizen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Black Magic Marker
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

SNP Natuurreizen onder de aandacht brengen en de doelgroep ertoe bewegen een bezoek te brengen aan de SNP Reisparade.

Doelgroep

Mensen in en rond Amsterdam met (latente) interesse in de natuur en/of een actieve vakantie. Zowel alleenstaanden, stellen als gezinnen.

Strategie/Concept

SNP Natuurreizen nodigt alle actieve en avontuurlijke reizigers uit om inspiratie op te doen op de SNP Reisparade in de welbekende, iconische Gashouder (Amsterdam). Dit jaar begint je eerstvolgende avontuur dus dichterbij dan je denkt.

Media- en middelenstrategie

Printadvertenties in special interest bladen en (regionale) dagbladen, een bijzondere uitvouwkaart (Boomerang), banners op nieuwswebsites, een Facebook-actie op de fanpagina van SNP Natuurreizen en een opvallende 3D stunt die de aandacht trok op straat en in het park.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen