Snelle Jelle (te) krachtige kruidkoek

Snelle Jelle (te) krachtige kruidkoek

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Snelle Jelle - Koninklijke Peijnenburg
Bureau
N=5
Jaar
2012
Paginanummer
345

Nominatie 2012

Doelstelling

Het merk Snelle Jelle positioneren en bekendheid geven als hét krachtige tussendoortje dat natuurlijke energie geeft tijdens mentale en fysieke doorzetmomenten.

Doelgroep

Heel Nederland, kerndoelgroep mannen en vrouwen van 18 tot 35 jaar.

Concept

Snelle Jelle geeft je zoveel energie dat je onverwacht veel kunt. Zo kan en durf je fysiek en mentaal, iedere uitdaging aan en zelfs meer dan dat. Met Snelle Jelle als de onverwachte energieboost in een sportieve outdoor setting ontstaat een wereld aan creatieve mogelijkheden waarmee we een heel eigen domein claimen. Het idee wordt sympathiek door gebruik van humor, vervreemding en relativering.

Media- en middelenstrategie

Het budget is beperkt. Om de positionering met de juiste merkemotie over te brengen, de spontane naamsbekendheid te vergroten en aan merkkracht te winnen, kiezen we daarom voor een monomediastrategie op TV. Tijdens de Olympische Spelen haken we eenmalig in met outdoor.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken