Snelle Jelle (te) krachtige kruidkoek

SNELLE JELLE - KONINKLIJKE PEIJNENBURG / N=5

Nominatie 2013

Bekijk deze campagne op pagina 318 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
SNELLE JELLE - KONINKLIJKE PEIJNENBURG
Titel
Kruidkoek
Bureau
N=5
Account
Ole Christern, Judith Lavalette, Maurice Gilissen
Copy
Lukas van de Ven
Art
Lukas van de Ven
Strateeg
Jos Ahlers
Opdrachtgever
Kim Tielemans, Leon Broer
Film/Productiemaatschappij
Bonkers, Hobby Film
Editor
Martin Heijgelaar, Benjamin Mercer
Muziek
Rec Sound, The Ambassadors
RTV-producer
Linda Kiphardt, Christ Bloemheuvel
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SNELLE JELLE - KONINKLIJKE PEIJNENBURG
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Snelle Jelle positioneren en bekendheid geven als hét krachtige tussendoortje dat natuurlijke energie geeft tijdens mentale en fysieke doorzetmomenten.

Doelgroep

Heel Nederland, kerndoelgroep mannen en vrouwen van 18 tot 35 jaar.

Strategie/Concept

Snelle Jelle geeft je zo veel energie dat je onverwacht veel kunt. Zo kun je, fysiek en mentaal, onverwacht grote uitdagingen aan. Steeds zien we een gewone Nederlandse duursporter die een prestatie levert waarover hij zelf verbaasd is. Dankzij Snelle Jelle. Zo claimen we een heel eigen domein. Door de opvallende 'flashback'-constructie creëren we consistentie en herkenbaarheid. Het idee wordt sympathiek door gebruik van humor, vervreemding en relativering.

Media- en middelenstrategie

Om de doelgroep te bereiken en te raken, is gekozen voor stevige aanwezigheid op televisie. Ook heeft Snelle Jelle een eigen schaatsteam en is aanwezig op sportevenementen. Er is een actieve Facebookgroep en een eigen onlineplatform. Via dit kanaal wordt de interactie opgezocht en kunnen merkwaarden worden verdiept.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen