Snelle Jelle (te) krachtige kruidkoek

Snelle Jelle (te) krachtige kruidkoek

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
SNELLE JELLE - KONINKLIJKE PEIJNENBURG
Bureau
N=5
Jaar
2013
Paginanummer
318

Nominatie 2013

Doelstelling

Snelle Jelle positioneren en bekendheid geven als hét krachtige tussendoortje dat natuurlijke energie geeft tijdens mentale en fysieke doorzetmomenten.

Doelgroep

Heel Nederland, kerndoelgroep mannen en vrouwen van 18 tot 35 jaar.

Concept

Snelle Jelle geeft je zo veel energie dat je onverwacht veel kunt. Zo kun je, fysiek en mentaal, onverwacht grote uitdagingen aan. Steeds zien we een gewone Nederlandse duursporter die een prestatie levert waarover hij zelf verbaasd is. Dankzij Snelle Jelle. Zo claimen we een heel eigen domein. Door de opvallende 'flashback'-constructie creëren we consistentie en herkenbaarheid. Het idee wordt sympathiek door gebruik van humor, vervreemding en relativering.

Media- en middelenstrategie

Om de doelgroep te bereiken en te raken, is gekozen voor stevige aanwezigheid op televisie. Ook heeft Snelle Jelle een eigen schaatsteam en is aanwezig op sportevenementen. Er is een actieve Facebookgroep en een eigen onlineplatform. Via dit kanaal wordt de interactie opgezocht en kunnen merkwaarden worden verdiept.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken