In de slimme multimediale campagne informeert, activeert en converteert Jumbo nieuwe klanten naar Jumbo.com. Op TV draait alles om snelheid. In de commercial laat Max Verstappen – met wie Jumbo al jarenlang een sponsorrelatie heeft – Nederland kennismaken met de bezorgservice. Een programmatic data driven campagne, via geotargeting i.c.m. 7 key doelgroepen, legt het concept uit en zorgt voor downloads en conversie met social, search en display (dynamic creatives op mobiel, tablet & pc). In een online video laat Jumbo's Maike zien hoe je met de Jumbo-app je boodschappenlijstje scant en snel bestelt. Hiermee brengen we tot leven hoe relevant, gemakkelijk en snel online bestellen is voor de 7 verschillende doelgroepen, i.c.m. het drijven van app-downloads. We activeren op drie manieren: 1) Bij besteding van € 80 ontvang je een gratis miniatuur F1-raceauto van Max Verstappen. 2) Virtuele scan-supermarkt in een Utrechts bushokje i.c.m. outdoor campagne. 3) In print, PR en met productcode-scanstickers voor (koel)kastdeuren worden ook de relevantste versproducten nog gemakkelijker bestelbaar.