Smart Financials Think Again

Smart Financials Think Again

Categorie
Personeel
Adverteerder
Deloitte
Bureau
TMP Worldwide
Jaar
2007
Paginanummer
442

Doelstelling

Werving van vijftig ervaren professionals die vanuit verschillende disciplines gaan werken voor de Financial Services Industry.

Doelgroep

Ambitieuze professionals met werkervaring binnen de financiële wereld.

Concept

Financiële professionals van wie de carrière gladjes lijkt te verlopen, worden geprikkeld om na te denken over de volgende stap in hun carrière. Door persoonlijke ambities te koppelen aan de ambities van Deloitte Financial Services Industry, kan hun carrière een nieuwe boost krijgen.

Media- en middelenstrategie

Advertenties, banners en een targetmail verwijzen naar de actiesite: deloitte.nl/fsi. De mediacampagne creëert ‘awareness’ en wordt opgevolgd door een netwerkcampagne. Professionals uit het eigen netwerk van medewerkers en alumni worden persoonlijk benaderd voor exclusieve lunches of diners met Deloitte professionals. Zij ontvangen een mail waarmee zij via een online keuzemenu bepalen op welke dag zij welke professional van Deloitte in welk restaurant willen ontmoeten. Om te praten over een carrière bij Deloitte.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken