Smallest Ad Agency in the World

Smallest Ad Agency in the World

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SCHIPHOL MEDIA
Bureau
Woedend!
Jaar
2018
Paginanummer
139

Nominatie 2018

Doelstelling

Schiphol staat als medialocatie niet echt top of mind bij adverteerders. Ze kennen de grote outdoor schermen, maar weten niet dat er veel meer kan. Hier brengen we verandering in

Doelgroep

Adverteerders in Nederland

Merkomschrijving

Airport Advertising

Concept

Om adverteerders kennis te laten maken met de bijzondere communicatiemogelijkheden, bedachten we 'The Smallest Ad Agency in the World'. In het kader van 'show, don't tell' daagden we marketeers uit een korte briefing in te sturen. Zes teams van gelauwerde topcreatieven bedachten vervolgens concepten die laten zien wat er allemaal mogelijk is op Schiphol. For free. Iedereen kon hen dag en nacht aan het werk zien, want The Smallest Agency stond pontificaal voor de hoofdingang.

Media- en middelenstrategie

We begonnen met een persbericht waarin we heel marcom Nederland opriepen hun briefing in te sturen. De vakpers pakte het meteen op en de briefings vlogen binnen. Op LinkedIn en Facebook werd de doelgroep getarget met sponsored posts. Uiteindelijk maakten we een korte film met een aantal van de concepten, die Schiphol Media inzet om te laten zien dat de mogelijkheden eindeloos zijn.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken