Sluit je aan

Sluit je aan

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
KPN
Bureau
NTT (N=5, Lowe, They)
Jaar
2006
Paginanummer
70

Doelstelling

KPN positioneren als de ‘tripleplay’ aanbieder die de vernieuwing op het gebied van internet, telefonie en televisie met KPN kwaliteit toegankelijk maakt voor iedereen.

Doelgroep

Heel Nederland

Concept

De ontwikkelingen op het gebied van telefonie, internet en televisie gaan razendsnel. KPN is de partij die de vernieuwing relevant en toegankelijk maakt voor iedereen. KPN brengt vernieuwing waar je wat aan hebt, vernieuwing die het leven nog comfortabeler, leuker, efficiënter en spannender maakt. Niet de techniek staat centraal maar de mens. Want waar was al die techniek ook alweer voor bedoeld? Om mensen met alles en elkaar in verbinding te brengen. De metafoor die leidend is in de campagne is even helder als simpel. We zien mensen die letterlijk met elkaar verbonden zijn, de menselijke slinger. Het communicatieconcept bevat een duidelijke lijn om zo de breedte van het KPN aanbod en de variëteit aan uitingen van samenhang te voorzien en laat anderzijds voldoende ruimte voor de specifieke boodschappen. Slingers en groepen mensen verbeelden letterlijk de vernieuwing en sluiten zich aan bij KPN. Kortom: KPN sluit je aan.

Media- en middelenstrategie

Op merkniveau willen we vooral inspireren en de mensen verrassen met nieuwe toepassingen waarbij niet de techniek en de ratio maar de mens en de beleving centraal staat. Televisie is hiervoor het meest geschikte medium. Outdoor vergroot de zichtbaarheid van de merkcampagne.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken