SJOPZE.NL

TNT Post / MediaPartners Group

Bekijk deze campagne op pagina 529 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
TNT Post
Titel
Webportal
Bureau
MediaPartners Group
Account
Isabelle Seelen
Art
Jan-Tiedo Huese
Strateeg
Martin van Velzen
Opdrachtgever
GUIDO DE WIT, WILLEM KOCH, RENEE SUZANNE KOOPMANS
In samenwerking met
BR-ND, Cendris Online, Zenith Optimedia
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TNT Post
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van MediaPartners Group
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Het verkrijgen van 1,5 miljoen bezoekers op de webportal SJOPZE.NL en van 300.000 nieuwsbrief abonnees. Vervolgens deze doelgroep laten shoppen bij de adverteerders.

Doelgroep

Ervaren e-shoppers in de leeftijd van 25-50 jaar. Middel tot hoger opgeleid met 1,5 tot 2x modaal inkomen. 70% Vrouw en 30% man. Veelal gezinnen met kinderen.

Strategie/Concept

Wanneer je weet welk product je online wilt kopen, is het eenvoudig dit product op het web te vinden. Wanneer je echter nog niet exact weet wat je online wilt kopen en je je op het web wilt laten inspireren is dit uitermate tijdrovend. SJOPZE.NL is een webportal van TNT Post waarop elke 2 weken een nieuw overzicht wordt geboden van de meest inspirerende producten van bekende en nog onbekende webwinkels.

Media- en middelenstrategie

Voor het creëren van websitebezoek is een traditioneel medium ingezet. De speciaal hiervoor ontwikkelde eigen huis-aan-huis SJOPZE.NL. Deze uitgave is in een oplage van 1,5 miljoen elke 2 weken verspreid. Aangevuld met online nieuwsbrieven, actiemails, affiliate campagnes en bannering.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen