Sikkens Sensations

Akzo Nobel, Sikkens / ETCETERA

Bekijk deze campagne op pagina 40 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Akzo Nobel, Sikkens
Titel
Decorative Coatings B.V.
Bureau
ETCETERA
Account
Dick van der Lecq, Christian van der Ven
Copy
Hans Beintema
Art
Peter van Leeuwen (CD)
Strateeg
Job Koopman
Opdrachtgever
Angela Beckers, Andre Koster
Fotografie
Maarten de Groot, Reinoud Klazes, Carli Hermès
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Akzo Nobel, Sikkens
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ETCETERA
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Bevestig schilders en hun opdrachtgevers in hun keuze voor het premium merk Sikkens. Een merk dat inspireert, waar je graag bij wilt horen en dat je graag aanbeveelt aan anderen.

Doelgroep

Schilders, architecten en opdrachtgevers in Europa.

Strategie/Concept

Insight: de pro-markt is productintrinsiek en ROI-gedreven. Eerder transpiratie dan inspiratie. Strategie: Sikkens gaat juist de energie, de creatie en de kick van het eindresultaat uitvergroten. Met het thema 'Sikkens Sensations' wordt de schilder weer trots en wordt hij op een aanstekelijke manier op een voetstuk geplaatst.

Media- en middelenstrategie

We starten in Nederland en brengen de Sikkens Sensatie daarna in heel Europa naar plekken waar schilders en opdrachtgevers zich laten inspireren. Via DM, vakbladadvertenties, vakbeurzen, branchespecifieke brochures en in de Sikkens Service Centers geven we de schilders het gevoel dat ze trots mogen zijn op hun werk.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen