Sikkens Sensations

Sikkens Sensations

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Akzo Nobel, Sikkens
Bureau
ETCETERA
Jaar
2011
Paginanummer
40

Doelstelling

Bevestig schilders en hun opdrachtgevers in hun keuze voor het premium merk Sikkens. Een merk dat inspireert, waar je graag bij wilt horen en dat je graag aanbeveelt aan anderen.

Doelgroep

Schilders, architecten en opdrachtgevers in Europa.

Concept

Insight: de pro-markt is productintrinsiek en ROI-gedreven. Eerder transpiratie dan inspiratie. Strategie: Sikkens gaat juist de energie, de creatie en de kick van het eindresultaat uitvergroten. Met het thema 'Sikkens Sensations' wordt de schilder weer trots en wordt hij op een aanstekelijke manier op een voetstuk geplaatst.

Media- en middelenstrategie

We starten in Nederland en brengen de Sikkens Sensatie daarna in heel Europa naar plekken waar schilders en opdrachtgevers zich laten inspireren. Via DM, vakbladadvertenties, vakbeurzen, branchespecifieke brochures en in de Sikkens Service Centers geven we de schilders het gevoel dat ze trots mogen zijn op hun werk.

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken