Siemens. Het Nieuwe Wassen.

Siemens. Het Nieuwe Wassen.

Categorie
Durables
Adverteerder
BSH Huishoudapparaten BV (Siemens Wasautomaten)
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2010
Paginanummer
203

Nominatie 2010

Doelstelling

Marktaandeel winnen op het productgebied 'wassen'. Dat houdt in: uitbreiden distributie, naamsbekendheid en propositiebekendheid verhogen en imago versterken.

Doelgroep

Mensen die onderscheidend willen zijn, die belang hechten aan technologische vernieuwing. Leeftijd tussen de 20-55 jaar, single en families, inkomen boven modaal, hogere welstandklasse met een opleiding MBO+.

Concept

Siemens met een frisse campagne neerzetten als een intelligent merk dat gedreven wordt door innovatie en dat zich inzet om de kwaliteit van ons (dagelijks) leven beter te maken. Met het thema 'Het Nieuwe Wassen' wordt op eenvoudige wijze inzichtelijk gemaakt dat door vernuftige techniek wassen eenvoudiger, beter en zuiniger kan.

Media- en middelenstrategie

Meerdere TV-commercials, een uitgebreid POS pakket en forse ondersteuning op online. In een heldere toon en stijl die heel bewust aansluit bij de premium positie van Siemens.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken