Showtime

Showtime

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
GEBERIT
Bureau
monty
Jaar
2020
Paginanummer
143

Doelstelling

Geberit en sanitairproducent Sphinx zijn in april 2020 samen verder gegaan onder één merknaam: Geberit. Partner Technische Unie (TU) speelde een grote rol in de transitie richting de markt. Om hen daarvoor te bedanken, wilde Geberit een groot event voor de TU organiseren, waar TU-medewerkers direct kennis konden maken met Geberit's laatste innovaties. Maar COVID gooide roet in het eten. Het nieuwe doel? 432 TU-medewerkers motiveren om vanuit huis deel te nemen aan een online-event en hun aandacht 1,5 uur lang vasthouden...

Doelgroep

432 TU-medewerkers.

Merkomschrijving

Geberit: marktleider in sanitaire producten.

Concept

Een 1,5 uur durende Microsoft Teams meeting met de directie en... een magisch sausje, want illusionist Victor Mids was de host! De TU-medewerkers werden onverwacht kandidaten in een spannende show waarin ze samen een code moesten kraken. Die zat verstopt in video's waarin Geberit de magie achter hun innovaties toonde. Tussendoor leerden deelnemers via illusies van Victor de USP's van de producten kennen. Wie goed oplette won tot slot een mooie prijs.

Media- en middelenstrategie

Teaser & uitnodiging (eDM), snackbox (post), MS Teams en Victor Mids.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken