Showcase Yourself

Showcase Yourself

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2012
Paginanummer
464

Nominatie 2012

Doelstelling

Vergroot de bekendheid en overweging van Holland Casino als uitgaansgelegenheid door te laten zien hoe verrassend, leuk en divers een avondje Holland Casino is, in aanbod én beleving.

Doelgroep

Vooral de groep 'gevarieerde uitgaanders' die niet of soms in Holland Casino komen. Zij willen nieuwe ervaringen opdoen en houden van een spelletje. Zij zijn bereid geld uit te geven aan een bijzondere avond uit, maar willen wel graag weten wat ze krijgen.

Concept

Het imago van Holland Casino wordt nog te vaak gebaseerd op oude clichés of op een bezoek van jaren geleden. Daarnaast zorgt de assumptie dat je bij Holland Casino geen geld uitgeeft, maar geld verliest, voor een lage waardeperceptie. Maar Holland Casino is veranderd door o.a. het nieuwe (sociale) spelaanbod, de eigentijdse interieurs en eten en drinken op niveau. Veel mensen weten dat niet. Het idee van de campagne is eenvoudig: showcase het nieuwe Holland Casino. Laat 'buiten' zien wat er binnen te beleven is. Het creatieve concept is gebaseerd op het speelfiche - een casino-icoon - dat je rondleidt langs alle facetten van het casino. Zo ontdek je de eigentijdse, spannende én gezellige uitgaansgelegenheid die Holland Casino nu is. Het Casino Try Out pakket wordt als propositie toegevoegd en zorgt ervoor dat je voor 35 euro het hele casino leert kennen en versterkt het gevoel van 'value for money'.

Media- en middelenstrategie

De campagne start met een 50" TV-commercial die bij een reclamebekendheid van 50% wordt ingekort en waaraan afwisselend de Try Out of All-in propositie wordt toegevoegd. Dit is tevens het moment om de campagne breder uit te rollen op radio, in pre-roll, print, online en binnen social media, met o.a. een Photobooth wedstrijd: 'We are All-in!'. Het fiche komt in alle zichtbare middelen terug. Op radio zorgt Fat Boy Slim's: It's a wonderfull Night voor de emotional transfer van de campagne. Ten behoeve van verdieping en viraliteit hebben we een bijzondere Making of… gemaakt, waarin chipmaster Charlie zijn weergaloze chiptricks laat zien.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken