Shell Eco-marathon & Het Lab

Shell Eco-marathon & Het Lab

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Shell Nederland B.V.
Bureau
BrandBase
Jaar
2012
Paginanummer
470

Doelstelling

De Shell Eco-marathon bestaat al 35 jaar als competitie en vertegenwoordigd alles waar Shell voor staat; innovatie, techniek, energiebewust en educatie. Doelstelling: Trek 20.000 bezoekers en leg een goede basis voor de toekomst van de Shell Eco-marathon als competitie en evenement.

Doelgroep

Jonge gezinnen met kinderen, scholieren en studenten

Concept

Om de Shell Eco-marathon toegankelijk te maken voor jong en oud hebben we de competitie verweven met een evenement: Het Lab. Een complete belevingswereld in- en om Ahoy waarin de toekomst van mobiliteit en energie centraal staat; Dansend energie opwekken op de Kinetic Dancefloor, films kijken over nieuwe energie in de hangmatbioscoop, ijsjes maken met stikstof, een autootje laten rijden op zoutwater en veel meer. Allemaal goed voor een gezellig en leerzaam dagje uit!

Media- en middelenstrategie

Met een uitdagend budget optimaal communiceren in de regio van Ahoy; lokale TV / radio, vlaggenparade en driehoeksborden langs de weg en op Shell Stations. Online bannering en free publicity.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken