Shell & De AutoRAI

Shell & De AutoRAI

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Shell Nederland B.V.
Bureau
BrandBase B.V.
Jaar
2011
Paginanummer
84

Doelstelling

Consument en relaties informeren, verrassen, activeren en inspireren met de huidige duurzame energiestrategie en producten van Shell.

Doelgroep

Primair: - Autorijdend Nederland (consumenten & zakelijk) Secundair: - Medewerkers en relaties van Shell - Beslissers en beïnvloeders in de energie- en automotivebranche - Pers

Concept

Shell zet de AutoRAI op z'n kop!

Media- en middelenstrategie

Activatie met vier spectaculaire events: 1) Shell V-Power Looping: 12 meter hoge looping, waar een stuntman drie keer per dag met een Fiat 500 doorheen reed 2) Shell FuelSave Experience: zo zuinig mogelijk rijden in Alfa Romeos op een rollerbank, mannen vs. vrouwen. Kick-off door Jan-Peter Balkenende. 3) Shell Eco Marathon: unieke voertuigen rijden zover mogelijk op 1 liter brandstof 4) Energy Future Programma - 1st Circle: congres met beslissers en beïnvloeders uit de automotive- en energiebranche over onze toekomstige energievoorziening
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken