SHAPING THE WORLD OF WORK

Randstad Nederland / Publicis

Bekijk deze campagne op pagina 138 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Randstad Nederland
Titel
Dienstverlening
Bureau
Publicis
Account
Lidewij Baneke, Gwen Hanrath, Wendy Verhaegh
Copy
Marcel Hartog, Katelijne Kenter, Arnout Robbe
Art
Jeroen van Zwam
Strateeg
Caroline van Hoof
Opdrachtgever
SANDRA BAARS, NATALIE HEIJNEN
RTV-producer
Elsbeth Zantvoort
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Randstad Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Randstad’s toegevoegde waarde als toonaangevende HR dienstverlener top of mind houden en verdiepen.

Doelgroep

Algemeen management en HR management van Nederlandse bedrijven en organisaties.

Strategie/Concept

Binnen een vast stramien met herkenbare muziek, vast intro en afsluiting en vaste ‘voiceover’ laten we keer op keer horen dat Randstad uitblinkt in kennis van klanten en de wereld van het werk. Hiermee werd ook in het zware crisisjaar 2009 de relevantie van Randstad bewezen.

Media- en middelenstrategie

Keuze voor radio vanwege de mogelijkheid een grote diversiteit aan invalshoeken te kiezen (in het totaal werden in 2009 16 verschillende radiocommercials uitgezonden). Gericht ingekocht op BtoB doelgroepen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen