SHAPING THE WORLD OF WORK

SHAPING THE WORLD OF WORK

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Randstad Nederland
Bureau
Publicis
Jaar
2009

Doelstelling

Randstad’s toegevoegde waarde als toonaangevende HR dienstverlener top of mind houden en verdiepen.

Doelgroep

Algemeen management en HR management van Nederlandse bedrijven en organisaties.

Strategie/Concept

Binnen een vast stramien met herkenbare muziek, vast intro en afsluiting en vaste ‘voiceover’ laten we keer op keer horen dat Randstad uitblinkt in kennis van klanten en de wereld van het werk. Hiermee werd ook in het zware crisisjaar 2009 de relevantie van Randstad bewezen.

Media- en middelenstrategie

Keuze voor radio vanwege de mogelijkheid een grote diversiteit aan invalshoeken te kiezen (in het totaal werden in 2009 16 verschillende radiocommercials uitgezonden). Gericht ingekocht op BtoB doelgroepen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken