Sdu: de tijd vooruit

Sdu: de tijd vooruit

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SDU
Bureau
Lijm Amsterdam
Jaar
2021
Paginanummer
101

Doelstelling

In het verleden stond Sdu bekend als uitgever, maar we hebben de afgelopen jaren ons productportfolio gedigitaliseerd en houden ons meer bezig met het ontwikkelen van software proposities en tools die midden in het werkproces van de klant zitten. De campagne heeft als doelstelling de innovaties en daarmee nieuwe positionering van Sdu kenbaar te maken.

Doelgroep

Zakelijk- en financiele dienstverlening en overheid

Merkomschrijving

Sdu is de innovatiepartner voor bedrijven en professionals in de juridische en fiscale sector

Concept

"Sdu: de tijd vooruit" positioneert Sdu als koploper in de innovatie transitie in de fiscale en juridische sectoren. De campagne is opgebouwd uit één positionering- en vier productcampagnes volgens het touch-tell-sell principe. We koppelen gamechanging innovaties uit het verleden aan de producten van Sdu die net zo’n impact maken. Daarnaast nemen we herkenbare elementen uit het leven van de doelgroep waarin we de oude situatie op de hak nemen. De humoristische insteek valt goed en is erg herkenbaar

Media- en middelenstrategie

Campagne is uitgezet via LinkedIn, nieuwsbrief, online bannering, retargeting en print in verschillende vakbladen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken