Schuimbanaantje

Schuimbanaantje

Categorie
Durables
Adverteerder
Schoenfabriek Wed. J.P van Bommel BV
Bureau
vOSCH communicatie-adviesbureau
Jaar
2006
Paginanummer
207

Winnaar 2006

Doelstelling

Het aanspreken van een gevarieerd publiek d.m.v een humoristisch filmpje waarin Floris zichzelf relativeert. Tevens benadrukken dat Floris van Bommel een levend merk is waarin ‘de echte Floris’ de hoofdrol speelt, door zelf in de campagne te figureren.

Doelgroep

Modebewuste mannen en vrouwen c.q. jongens en meisjes met een bovengemiddelde interesse in mode en muziek, die bewust kiezen voor een kwaliteitsproduct.

Concept

De opvallende lifestyle van Floris is letterlijk vertaald in een merkpersoonlijkheid. Floris staat voor veel jongeren symbool als een geslaagde jetsetter, succesvol schoenontwerper, wereldburger en één van de weinigen die simpelweg zichzelf hoeft te zijn om succesvol te blijven. Hiermee trachten we sympathie te genereren bij de doelgroep om zo het marktaandeel te vergroten.

Media- en middelenstrategie

Print: 1/1 pag. advertenties in o.a. Esquire, Rails, Winq en Oor; TV-commercials op RTL 5 en VT4 (België); promotiemateriaal met verwijzing naar de Floris website waarop o.a. een music videoclip en de making-off te zien is, er kan ook een MP3 worden gedownload.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken