SCHRAPPEN HOEFT NIET MEER

SCHRAPPEN HOEFT NIET MEER

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO, Red Urban, X-Ingredient, Mindshare
Jaar
2008
Paginanummer
124

Doelstelling

Duidelijk maken dat je bij Hi twee keer zoveel sms’jes krijgt voor hetzelfde geld.

Doelgroep

Jongvolwassenen tussen 1824 jaar voor wie mobiele communicatie een ‘eerste levensbehoefte’ is.

Concept

We zien een jongen die - zoals zoveel jongvolwassenen - het zonde vindt om voor een paar leestekens een extra (gekoppelde) sms te versturen. Hij schrapt daarom de laatste letters van zijn berichtje naar zijn vriendin. Met alle gevolgen van dien, want laat dat nu net “X-je” zijn. Gelukkig hoef je bij Hi niet meer te schrappen, want je krijgt 2x zoveel sms’jes voor hetzelfde geld. Online is deze propositie doorvertaald naar een interactief platform waarbij je jouw vrienden via hi.nl een uitdagende sms kunt versturen. Dit bericht komt echter niet volledig aan. De ontvanger wordt daarom aangespoord om op hi.nl de rest van het bericht te lezen en maakt daar kans op mooie prijzen.

Media- en middelenstrategie

Voor de campagne is tv, radio, print, online en instoremateriaal ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken