De zorg in Nederland is goed en dat willen we graag zo houden, want goede zorg is voor iedereen onmisbaar. Maar hoe moet dat, nu er te weinig personeel is en de kosten blijven stijgen? Een complex vraagstuk dat iedereen raakt, maar waar geen enkel ander verzekeringsmerk een handelingsperspectief voor biedt.
In de campagne laat VGZ zien hoe ze samen met zorgverleners een beweging in gang heeft gezet om de zorg te vernieuwen. Dat leidt tot meer tijd voor de patiënt en digitale innovaties om beter behandeld te worden. Door voor VGZ te kiezen steun je deze aanpak. Zo bereiken we samen meer en brengen we de zorg vooruit. VGZ weet deze 'purpose' te combineren met concrete klantvoordelen: declaraties razendsnel uitbetalen, of wachtlijstbemiddeling om sneller behandeld te worden. Zo zijn de 'we-benefits' (oplossingen voor de toekomst van de zorg) in balans met de 'me-benefits' (wat we concreet voor jou als verzekerde nu doen). De toon & stijl van de campagne is echt en menselijk, de voorbeelden simpel en concreet. Dit maakt het voor iedereen relevant en tastbaar.