Samen bereik je meer

Samen bereik je meer

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
T-Mobile / Orange
Bureau
Saatchi & Saatchi (online: Agency.com)
Jaar
2007
Paginanummer
82

Nominatie 2007

Doelstelling

Creëer een positieve attitude en dito verwachtingen rondom het aangekondigde samengaan van T-Mobile en Orange.

Doelgroep

Heel Nederland met een nadruk op de groep 20-49 jaar.

Concept

Op individueel niveau was het voor beide merken niet altijd gemakkelijk om een alternatief te zijn voor de grote twee, KPN en Vodafone. Nu ze samen verder gaan, ontstaat er plotseling een heel mooi alternatief: een bedrijf dat kiest voor service op een hoog niveau.

Media- en middelenstrategie

Televisie als hoofdmedium om het positieve gevoel rondom het samengaan te vestigen. De TV-campagne werd ondersteund met dagbladen, banners en abri’s om de effecten van het samengaan krachtig te benoemen. Daarnaast werden dagbladen, radio en tag-ons op TV ingezet om ter ere hiervan een gezamenlijke kortingsactie te communiceren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken