Salts. Op het lijf geschreven.

Salts. Op het lijf geschreven.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
MEDIQ MEDECO
Bureau
De Reclamefabriek
Jaar
2015
Paginanummer
50

Winnaar 2015

Doelstelling

De introductie van Salts als leidend huidvriendelijk merk binnen de markt voor stomamaterialen.

Doelgroep

Stomaverpleegkundigen, werkzaam in het ziekenhuis op de poli en/of verpleegafdeling.

Concept

Uitdaging: Stomaverpleegkundigen kennen het merk Salts niet. Het enige dat zij af en toe kennen is de Flexifit huidplak. Insight: Huidproblemen vanwege irritatie komen bij stomadragers vaak voor. Idee: Om Salts te introduceren als dé specialist wat huidvriendelijke stomamaterialen betreft, laten we de huid van stomadragers de boodschap 'vertellen'. In de verschillende uitingen laten we echte stomadragers zien en dus geen perfecte modellen. Zo worden de uitingen sprekend voor de doelgroep en sluit het naadloos aan bij de beleveniswereld van verpleegkundigen. De ontwikkelde pay-off 'Op het lijf geschreven' versterkt de hoofdboodschap. Zo zetten we een precair onderwerp stilistisch neer met behoud van waardigheid van stomadragers.

Media- en middelenstrategie

Merk- en productadvertenties, Direct Mail, eDM, Online, Vakbeurspresentaties
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken