Run Live Truck

Run Live Truck

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SAP NEDERLAND
Bureau
Factor Tachtig
Jaar
2017
Paginanummer
56

Nominatie 2017

Doelstelling

Perceptieverandering van 'software leverancier' naar 'partner voor innovatie'. Niet alleen door erover te praten, maar vooral door deze nieuwe belofte na te leven.

Doelgroep

IT, Innovatie en Business leaders in het Nederlandse bedrijfsleven.

Merkomschrijving

Marktonderzoek toont aan dat de identiteit van SAP niet overeenkomt met het imago wat heerst in de markt. Gewenste associaties zijn: innovatief, visionair, expert en 'de partner voor innovatie'. De markt heeft nog andere associaties die dit in de weg staan: inflexibel, groot, gebruiksonvriendelijk, lange implementaties. De Run Live Truck is in het leven geroepen om deze associaties te ontkrachten, om ruimte te maken voor een nieuwe mindset.

Concept

Run Live Truck, een mobiel innovatielab dat in slechts 5 dagen een idee van de klant tot leven brengt in een eerste prototype. 17 klanten bezocht in 2017 (o.a. AkzoNobel, ProRail, KWF, Bavaria en Interpolis)

Media- en middelenstrategie

Video, infographic en blog per prototype. Klant aan het woord in de video. Techniek wordt beschreven in de infographic. Hoe de case zich verhoudt tot de marktontwikkeling lees je in de blogs. Alles gepromoot via owned/earned social media.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken