Rulebreakers

Rulebreakers

Categorie
Durables
Adverteerder
SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX
Bureau
Cheil Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
206

Nominatie 2017

Doelstelling

Samsung wil met de introductie van de S8 haar brand purpose "We exist to create human-driven innovations that defy barriers to progress" tot leven brengen. Deze barrièredoorbrekende mentaliteit zie je terug in de nieuwste Samsung Galaxy S8, die een maximale viewing experience biedt.

Doelgroep

Millennials.

Merkomschrijving

Samsung is een van de grootste smartphonemerken in Nederland. Haar doel is om met technologie de levens van mensen te verbeteren.

Concept

Millennials inspireren ook hun eigen barrières te doorbreken. Door leeftijdsgenoten te portretteren die het lef hebben gehad om eigenzinnige keuzes te maken. Die hun eigen pad volgen en grenzen verleggen. Niet gehinderd door regels, conventies en meningen. Rulebreakers. Om zoveel mogelijk engagement te bereiken, maakten we de portretten zo eerlijk mogelijk. De Rulebreakers vertellen zelf hun verhaal en hebben de content gedeeltelijk zelf gefilmd.

Media- en middelenstrategie

De gekozen Rulebreakers zijn al influencers op zich, met een enorm bereik. De campagne werd daarnaast geserveerd en verspreid via online videokanalen. De levensverhalen kregen verdere verdieping via branded content (o.a. VICE, Vogue).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken