ROYAL CLUB SPECIALS

ROYAL CLUB SPECIALS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
VRUMONA B.V.
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
255

Nominatie 2005

Doelstelling

Introduceer een nieuwe frisse drank van Royal Club: Royal Club Specials. De Specials zijn nieuw en onderscheidend. De consument moet nieuwsgierig worden gemaakt naar het product.

Doelgroep

Volwassenen in de leeftijd van 25 tot 40 jaar.

Concept

Volwassenen drinken weinig fris en sap. Ze vinden het vaak kinderachtig en saai. Royal Club Specials zijn frisdranken voor volwassenen; ze hebben een uitgesproken smaak door de bijzondere combinatie van lichte vruchtensappen met speciale kruiden als basilicum, mint en rode peper. De verpakkingen van de Specials zijn zwart met zilver en zien er hierdoor uniek en stijlvol uit. We vertalen de bijzondere inhoud van het product en de zwarte pakken letterlijk in een campagne: ‘Het zit in een zwart pak en ’t is lekker’. De commercial is een opeenvolging van associaties die deze zin oproept, met als doel de consument nieuwsgierig te maken.

Media- en middelenstrategie

TV-commercial als hoofdmedium, aangevuld met print en winkelondersteuning.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken