Roosvicee 50/50

Roosvicee 50/50

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
H.J. Heinz
Bureau
Ideas for Brands
Jaar
2007
Paginanummer
215

Doelstelling

Awareness creëren voor het nieuwe concept: Roosvicee 50/50

Doelgroep

Vrouwen 25-45 jaar

Concept

“Iedere dag voldoende drinken helpt om lekker in je vel te zitten maar is niet altijd makkelijk”. Vanuit deze insight is Roosvicee 50/50 geïntroduceerd. De campagne start met een radiocommercial waarbij de nadruk ligt op ‘de opgave’ om voldoende te drinken. In combinatie met een bannercampagne wordt traffic gegenereerd naar www.drinkmeter.nl. Hier is een widget te downloaden waarmee de consument dagelijks kan bijhouden hoeveel zij gedronken heeft. Op de site is informatie te vinden over voldoende drinken. Na het laden van de behoefte is er een vervolg gegeven aan de communicatie met een TVC. Deze speelt zich af op een kantoor, de omgeving waar de doelgroep bij uitstek bezig is met voldoende drinken. In de TV commercial wordt zichtbaar dat Roosvicee 50/50 je helpt om voldoende te drinken, zodat je lekker in je vel zit.

Media- en middelenstrategie

Crossmediale middeleninzet om het product optimaal te ondersteunen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken