Rollz takes you further

Rollz International / Stredge

Bekijk deze campagne op pagina 211 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Rollz International
Titel
Rollator
Bureau
Stredge
Account
Stredge Brand Agency
Copy
Jurjen Born, Internationale PR & Communicatie:Damaris Beems (7N60 Communicatie)
Art
Stredge Crew
Strateeg
Frank Haveman
Opdrachtgever
Arjan Muis, Maarten Sluyter, Zoë Kneepkens
Film/Productiemaatschappij
Green Light Solutions, online productie
Fotografie
Fabulous Design, beeldbewerking en design
Illustraties
Silvan Steenbrink
In samenwerking met
7N60 Communicatie
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Rollz International
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Stredge
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Creëer een merk- en communicatieconcept voor Rollz, een nieuwe innovatieve design-rollator, slim gecombineerd met een rolstoel.

Doelgroep

De nieuwe generatie senioren, M/V.

Strategie/Concept

Positioneer Rollz als een premium-brand dat de nieuwe generatie senioren stimuleert om moeiteloos langer door te kunnen gaan, onder het motto ‘Rollz takes you further’. Communiceer dat met energieke zwart-wit fotografie uit de jaren ’60, van de huidige doelgroep in actieve ‘er-op-uit-situaties’. Versterk de positionering met een modern en fris identity design inclusief logo.

Media- en middelenstrategie

Introduceer het rollator-merk van de nieuwe generatie met de middelen en de taal van de nieuwe generatie. Accent op gefaseerde PR (van design en ‘tech’ -media, naar nieuws- en consumentenmedia), social media, lancering op Internationale Vak- en consumentenbeurs, Productpresentaties op iPads, DM, Print, POS, Website, twitter- en facebook-accounts.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen