Rollz takes you further

Rollz takes you further

Categorie
Durables
Adverteerder
Rollz International
Bureau
Stredge
Jaar
2010
Paginanummer
211

Doelstelling

Creëer een merk- en communicatieconcept voor Rollz, een nieuwe innovatieve design-rollator, slim gecombineerd met een rolstoel.

Doelgroep

De nieuwe generatie senioren, M/V.

Concept

Positioneer Rollz als een premium-brand dat de nieuwe generatie senioren stimuleert om moeiteloos langer door te kunnen gaan, onder het motto ‘Rollz takes you further’. Communiceer dat met energieke zwart-wit fotografie uit de jaren ’60, van de huidige doelgroep in actieve ‘er-op-uit-situaties’. Versterk de positionering met een modern en fris identity design inclusief logo.

Media- en middelenstrategie

Introduceer het rollator-merk van de nieuwe generatie met de middelen en de taal van de nieuwe generatie. Accent op gefaseerde PR (van design en ‘tech’ -media, naar nieuws- en consumentenmedia), social media, lancering op Internationale Vak- en consumentenbeurs, Productpresentaties op iPads, DM, Print, POS, Website, twitter- en facebook-accounts.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken