Robijn Black Velvet, Hans Klok

Robijn Black Velvet, Hans Klok

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Benelux
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007
Paginanummer
237

Doelstelling

De verbeterde formulering van Robijn Black Velvet met vezelconditioner onder de aandacht brengen.

Doelgroep

Vrouwen met veel zwart en donker wasgoed die graag extra aandacht besteden aan de was, zodat deze mooi blijft.

Concept

Met de vernieuwde Robijn Black Velvet met vezelconditioner blijft je zwarte en donkere was nu nog langer mooi zwart. Robijn introduceert hiermee een uniek wasmiddel binnen het black-wasmiddelensegment. Binnen de huidige campagne ‘Robijn doet de was bij...’ gaan we deze keer op bezoek bij Hans Klok in Las Vegas. Als geen ander is het voor hem als illusionist van het grootste belang dat zwart ook écht zwart blijft. Dankzij de nieuwe formule van Robijn Black Velvet blijft zwart nu nog langer mooi zwart, waardoor illusies in stand blijven.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor tv om snel bekendheid te genereren met daarbij een extra tag-on om de werking van de vezelconditioner te benadrukken. Daarnaast is er een speciale ‘Hans Klok’-halshanger ontwikkeld met daarop de uitleg over de vezelconditioner.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken