Robeco’s Sneak Preview

Robeco’s Sneak Preview

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Robeco
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2010
Paginanummer
194

Doelstelling

Gedrag: Primair prospects en secundair klanten ertoe bewegen naar Rotterdam te komen voor een event over beleggen (totaal 2.000 bezoekers).Kennis en houding: de campagne moet niet alleen mensen uitnodigen om te komen, maar ook Robeco positioneren als een toegankelijk merk voor een breed publiek. Resulterend in een stijging van de spontane merkbekendheid van 18% naar 25%.

Doelgroep

(Prospect-)beleggers (30 - 55 jaar) die een meer dan gemiddelde interesse hebben in het onderwerp: samenleving - economie/ economische ontwikkelingen - bedrijven - beurzen - beleggen.

Concept

Robeco organiseert de "Sneak Preview" tijdens het Internationale Film Festival in Rotterdam, een evenement over nieuwe beleggingskansen met gratis toegang tot het Internationaal Filmfestival Rotterdam.

Media- en middelenstrategie

Tag on TV, Radio, Bannering en e-mail. Het concept is volledig geïntegreerd doorgevoerd tot aan een blauwe loper naar het evenement aan toe.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken