Rituals personalisatie op schaal: AI-platform stuurt always-on-campagne

Rituals personalisatie op schaal: AI-platform stuurt always-on-campagne

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
RITUALS
Bureau
Dept
Jaar
2020
Paginanummer
395

Doelstelling

Data inzetten voor persoonlijke en efficiënte always-on-campagnes.

Doelgroep

Rituals.com websitebezoekers

Merkomschrijving

Rituals is een wereldwijd Home & Body cosmetics merk dat focust op kwaliteit en ervaring.

Concept

Het AI-model verzamelt klantdata, creëert inzichten en zet die in voor always-on-campagnes: Data-centralisatie: alle klantdata komen centraal binnen in een datawarehouse om een 360º-klantbeeld te creëren. Machine learning voor personalisatie: vier AI-modellen worden getraind voor het bepalen van de in-market intent (wie benader je wanneer?), conversion intent (wordt er gekocht?), revenue intent (hoeveel wordt uitgegeven?) en omnichannel intent (via welk kanaal?). Activatie: de inzichten voeden de campagne met opgebouwde audiences, dynamische advertenties en input voor de biedstrategie.

Media- en middelenstrategie

Rituals brengt het online en offline B2C-contact samen door de always-on-campagne op schaal te personaliseren via het AI-model. Advertenties zijn relevanter en er is genoeg contact om engaged te blijven, zonder vervelend te worden. Zo wordt Rituals ook online meer intuïtief en begripvol: een merk dat je goed wil laten voelen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken