Rijders-plezier

Rijders-plezier

Categorie
Durables
Adverteerder
BMW NEDERLAND
Bureau
180 Kingsday
Jaar
2018
Paginanummer
243

Doelstelling

Zorg ervoor dat Rijplezier onlosmakelijk verbonden blijft aan het merk BMW.

Doelgroep

Mannen en vrouwen vanaf 30 jaar die in de markt zijn voor een nieuwe premium (lease) auto.

Merkomschrijving

BMW maakt rijden geweldig. En elke objectieve test wijst uit: voor dynamiek moet je bij BMW zijn. Maar dat is slechts één dimensie van rijplezier. Een rondgang langs klanten, dealers en experts leverde vele andere definities van BMW rijplezier op. Trots, sportiviteit, luxe, verwennerij, gemak, erkenning... Deze campagne verrijkt het merk door deze nuances te benadrukken.

Concept

We filmden heimelijke bekentenissen. Over opmerkelijke vormen van rijplezier. Emotioneel herkenbare situaties waarbij niet de auto, maar de rijder centraal staat. 'Rijders-plezier' dus en dat gaat verder dan louter sportief rijplezier. Een 100% merk-campagne, 100% online. Welk automerk durft dat nog?

Media- en middelenstrategie

Het hart van de campagne bestaat uit drie video's die we online verspreiden en doorvertalen naar display, eDM en social. De merk-laag zorgt voor instroom in de funnel, retargeting zorgt voor configuraties en proefritten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken