Rijders-plezier

BMW NEDERLAND / 180 Kingsday

Bekijk deze campagne op pagina 243 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
BMW NEDERLAND
Bureau
180 Kingsday
Account
Barbara Bijlard
Copy
Sicco Beerda
Art
Feike Kloostra
Strateeg
Eric Ytsma
Opdrachtgever
Peter Haug, Silvia de Leeuw, Jorne Goosen, Kim Duijvestijn, Nadine Calor
Film/Productiemaatschappij
Yani Verschuuren (regisseur), Rob Hodselmans (D.O.B)
Editor
MRTN
RTV-producer
Karen Bruinsma
In samenwerking met
Das Banner, Universal Media
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BMW NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 180 Kingsday
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Zorg ervoor dat Rijplezier onlosmakelijk verbonden blijft aan het merk BMW.

Doelgroep

Mannen en vrouwen vanaf 30 jaar die in de markt zijn voor een nieuwe premium (lease) auto.

Strategie/Concept

We filmden heimelijke bekentenissen. Over opmerkelijke vormen van rijplezier. Emotioneel herkenbare situaties waarbij niet de auto, maar de rijder centraal staat. 'Rijders-plezier' dus en dat gaat verder dan louter sportief rijplezier. Een 100% merk-campagne, 100% online. Welk automerk durft dat nog?

Media- en middelenstrategie

Het hart van de campagne bestaat uit drie video's die we online verspreiden en doorvertalen naar display, eDM en social. De merk-laag zorgt voor instroom in de funnel, retargeting zorgt voor configuraties en proefritten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen