RESET*

RESET*

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
PricewaterhouseCoopers
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2009
Paginanummer
65

Nominatie 2009

Doelstelling

Onderhouden en uitbouwen van het mentaal (markt)leiderschap van PricewaterhouseCoopers (PwC) en vergroten van de merk- en propositiebekendheid in uiteenlopende sectoren.

Doelgroep

Bestuurders, beslissers en beïnvloeders in bedrijfsleven en overheid.

Concept

‘Het is tijd voor een Reset.’ PwC roept iedereen die bestuurt, onderneemt of regeert op om de knop om te zetten en afstand te nemen van oude vanzelfsprekendheden. Om voorbij de crisis te kijken en de recessie aan te grijpen voor een frisse kijk op onder andere marktwerking, liberalisering, rendement en toezicht. Met de Reset-campagne biedt PwC een helder perspectief voor de (nabije) toekomst.

Media- en middelenstrategie

De campagne startte met een oproep vanuit de Raad van Bestuur in dagbladen en op radio. In de weken daarna benoemden PwC-ers op radio verschillende resets voor verschillende sectoren. Daarnaast werd de campagne online uitgerold met bannering, een speciale reset-website, met de inzet van Google Adwords en via social netwerken als LinkedIn.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken