Renault Design Storytelling Brand Campagne 2017

RENAULT NEDERLAND / Dorst & Lesser

Bekijk deze campagne op pagina 205 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
RENAULT NEDERLAND
Bureau
Dorst & Lesser
Account
Joséphine Figee
Art
Djordy van Etten, Robert Withagen
Strateeg
Dennis Hamakers, Birgit Zuurveld
Opdrachtgever
Jos van den Bergh, Valerie Vliet, Jan Pieter van der Kooi
Film/Productiemaatschappij
Shoot the Rabbit
In samenwerking met
OMD & MSLGROUP
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van RENAULT NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Dorst & Lesser
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Het positief beïnvloeden van brand value design.

Doelgroep

Consumenten met interesse in automotive, design en technologie.

Strategie/Concept

Een driedelige campagne: 1. Lancering SYMBIOZ concept car tijdens de IAA in Frankfurt 2. Design Masterclass door Laurens van den Acker, Sr. Vice President Corporate Design op de TU Delft 3. Renault Design Awards 2017 waarin 6 designerduo's van de TU Delft dé auto van 2030 ontwerpen a.d.h.v. de Renault designfilosofie.

Media- en middelenstrategie

Een 360 graden mediastrategie met inzet van: 1. Print en display campagne in automotive, marketing en lifestyle titels 2. Branded content op Nu.nl in automotive, marketing, woon/lifestyle titels 3. In-program en billboard activiteiten bij Shownieuws tijdens de Dutch Design week 4. Video campagne op YouTube, Facebook en Instagram in samenwerking met de TU Delft 5. 29 unieke PR publicaties rondom de Design Masterclass

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen