Renault Dealer Dagen

Renault Dealer Dagen

Categorie
Durables
Adverteerder
RENAULT NEDERLAND
Bureau
Publicis Groupe Nederland
Jaar
2020
Paginanummer
235

Doelstelling

Introduceren van een nieuwe promotiecampagne waarmee Renault opvalt tussen al het promotiegeweld van de concurrenten.

Doelgroep

18+ Nederland die in de markt is voor een nieuwe personenauto of bedrijfswagen.

Merkomschrijving

Renault heeft als payoff 'Passion For Life' wat aangeeft dat alles wat ze doen is geïnspireerd op het leven van mensen. Renault is een familiemerk, sympathiek en bereikbaar voor iedereen.

Concept

Om onderscheidend te zijn in promotiecampagnes zijn de 'De Renault Dealer Dagen' geïntroduceerd. Deze nieuwe campagne zet niet alleen de wensen en behoeftes van de klant centraal, maar heeft ook nieuw gezicht; René van Renault. René zet graag een stapje extra voor zijn klanten maar dient ook als motivator voor dealers om meer betrokken te zijn bij landelijke promoties.

Media- en middelenstrategie

In elke uiting staat René centraal en laat hij in iedere flight weer op een andere manier zien dat hij graag een stapje extra zet, geïnspireerd door de vraag van een klant. De campagne is te zien op TV en te horen op radio. Via social media, online video, SEA, display en lokale dealeruitingen is de campagne verder doorvertaald en zichtbaar in de showroom.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken