Relatietherapie: Auping Smart base

Relatietherapie: Auping Smart base

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
KONINKLIJKE AUPING
Bureau
Buutvrij for life
Jaar
2019
Paginanummer
322

Doelstelling

Auping introduceert een slimme bedbodem: de Auping Smart base. En versterkt hiermee zijn innovatieve imago. We doen dat op een manier die bij ons past, dus met emotie en liefde.

Doelgroep

Nieuw Conservatieven en Kosmopolieten. Snurkers en vóóral de partner van de snurker. Want dat is degene die wakker ligt.

Merkomschrijving

Auping werkt al 130 jaar aan de beste manieren om uit te rusten. Elke Auping wordt handgemaakt. Met aandacht voor detail, het milieu en de toekomst. Een Auping is dus niet zomaar een bed. Het is onze overtuiging: een uitgeruste wereld is een mooiere wereld.

Concept

De Auping Smart base heeft veel slimme functies, we belichten nu de anti-snurkfunctie. Want snurken is relatie-ergernis nummer 1. En dat is niet gek, want als je uit je slaap gehouden wordt is de kans groot dat je chagrijnig bent. De Smart base is goed voor je relatie en dat laten we zien met de film: "De wisseltruc". We verwisselen een normale bedbodem voor een slimme Auping bedbodem en een doodmoe gezin verandert in een gezin vol liefde. Auping relatietherapie: Ontdek de nieuwe anti-snurkfunctie

Media- en middelenstrategie

Social media, Online video, Print, PR en Auping Smart bedroom.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken