REGEL CUP-A-SOUP

REGEL CUP-A-SOUP

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Cup-a-Soup
Bureau
LEMZ
Jaar
2008
Paginanummer
242

Doelstelling

Verhoog sales van Cup-a-Soup automaten en carrousels vanuit het thema: Heel Nederland dipvrij.

Doelgroep

Out of Home. Primair: beslissers binnen het bedrijf (tot 500) Secundair: werknemers

Concept

Nederland is een land van regels. Het bedrijfsleven telt er ongeveer 171.643. Als ondernemer kom je door al deze regels bijna niet meer toe aan ondernemen. Daarom zegt Cup-a-Soup, succesvol ondernemen doe je met maar 1 regel: Regel Cup-a-Soup! (art. 1600 Wet. van Soeprecht), daarmee zijn alle andere regels overbodig en kunnen dus letterlijk door de shredder.

Media- en middelenstrategie

Via radiocommercials en online advertising werd heel Nederland op de hoogte gebracht van de enige regel voor succes en genereerden we traffic naar de website. Na het versnipperen van een regel konden werknemers zich bij hun baas beroepen op art. 1600 Wetboek van Soeprecht: Regel Cup-a-Soup voor een automaat op de werkvloer. In totaal zijn duizenden bedrijfsregels versnipperd en boven verwachting veel automaten geplaatst.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken