REDEN GENOEG

HOGESCHOOL UTRECHT / Only

Bekijk deze campagne op pagina 284 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
HOGESCHOOL UTRECHT
Titel
Hoger beroepsonderwijs
Bureau
Only
Account
Michael van Kerkwijk, Vincent Breedveld
Copy
Annemiek den Uil
Art
Bart Brückel
Opdrachtgever
COR JANSEN, INGE NOORDIJK, ONNO VAN DER POEL
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HOGESCHOOL UTRECHT
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Only
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

De veelzijdigheid in studierichtingen en studiemogelijkheden van HU bekendmaken.

Doelgroep

Primair: potentiële studenten (schoolverlaters en MBO’ers in de regio Utrecht). Secundair: penvoerders (ouders, decanen).

Strategie/Concept

Hogeschool Utrecht en de stad Utrecht als studiestad zijn zeer veelzijdig. Daarnaast zijn de motieven van studenten óók veelzijdig. Iedereen heeft zijn eigen HU. Dat is de centrale gedachte achter de campagne, vertaald naar het thema: ’Reden genoeg’.

Media- en middelenstrategie

Zowel de kick-off als de daarop volgende kick-off-campagne is in outdoor, printmedia en online ingezet. Er is voor gekozen zoveel mogelijk verschillende boodschappen te gebruiken om de veelzijdigheid van Hogeschool Utrecht te bewijzen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen