Redding is nabij

Nationale Vacaturebank / Selmore

Bekijk deze campagne op pagina 461 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Nationale Vacaturebank
Titel
Redding is nabij
Bureau
Selmore
Account
Anita Ligthart
Copy
Poppe van Pelt
Art
Diederick Hillenius
Strateeg
Otto van der Harst
Opdrachtgever
Nicolette van Duuren, Florence Schmit, Martijn van der Neut
Film/Productiemaatschappij
Matt Helfgott Productions, Comrad
Editor
Annelien van Wijnbergen, Patcharee Sa-ardkitinun, Remco Smit, Lars Siemens
Muziek
FC Walvisch
RTV-producer
Ronald Milton
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Nationale Vacaturebank
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Bevestigen dat NationaleVacacturebank.nl dé meest complete banensite van Nederland is, waar werknemers naartoe gaan als ze op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging in hun leven.

Doelgroep

Werkende mannen en vrouwen (20-40 jaar) die op de werkvloer iets minder ambitieus zijn dan de echte carrièretijgers. Deze meerderheid is vaak heel loyaal naar werkgever en collega’s maar voelt zich daardoor ook wel gevangen in de sleur. Deze mensen hebben een klein duwtje nodig om van baan te veranderen.

Strategie/Concept

Latente werkzoekenden mobiliseren door ze te confronteren met de boodschap: Er is meer... NationaleVacaturebank.nl is ‘de redding nabij’.

Media- en middelenstrategie

Themacampagne middels tv-commercial neergezet, vooral op mentaliteitsniveau. Daarnaast is het thema ‘Redding is nabij’ doorvertaald middels virals, banners, radio en print.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen