Redding is nabij

Redding is nabij

Categorie
Personeel
Adverteerder
Nationale Vacaturebank
Bureau
Selmore
Jaar
2007
Paginanummer
461

Doelstelling

Bevestigen dat NationaleVacacturebank.nl dé meest complete banensite van Nederland is, waar werknemers naartoe gaan als ze op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging in hun leven.

Doelgroep

Werkende mannen en vrouwen (20-40 jaar) die op de werkvloer iets minder ambitieus zijn dan de echte carrièretijgers. Deze meerderheid is vaak heel loyaal naar werkgever en collega’s maar voelt zich daardoor ook wel gevangen in de sleur. Deze mensen hebben een klein duwtje nodig om van baan te veranderen.

Concept

Latente werkzoekenden mobiliseren door ze te confronteren met de boodschap: Er is meer... NationaleVacaturebank.nl is ‘de redding nabij’.

Media- en middelenstrategie

Themacampagne middels tv-commercial neergezet, vooral op mentaliteitsniveau. Daarnaast is het thema ‘Redding is nabij’ doorvertaald middels virals, banners, radio en print.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken