RECRUITMENTCAMPAGNE ‘LAAT NIEMAND JE TEGENHOUDEN’

RECRUITMENTCAMPAGNE ‘LAAT NIEMAND JE TEGENHOUDEN’

Categorie
Personeel
Adverteerder
Deloitte
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Jaar
2009
Paginanummer
460

Doelstelling

Het versterken van het werkgeversmerk op harde criteria als toonaangevendheid en visie, en daarnaast het aantrekken van 500 toptalenten in 2009.

Doelgroep

Starters en bijna-afgestudeerden WO en HBO van topniveau, met affiniteit voor de zakelijke en financiële dienstverlening.

Concept

Deloitte is de plek waar je oneindig veel mogelijkheden krijgt om je carrière te versnellen en te verrijken. Op het hoogste niveau. Want bij Deloitte vind je de wereldtop aan je voeten. Jouw drive als toptalent bepaalt hoe snel je deze top kunt bereiken. Deze drive wordt in de campagne gesymboliseerd door de zogenaamde nitro flames. Deze worden op stijlvolle wijze toegevoegd aan business-attributen, zodat die een eigen Deloitte-signatuur krijgen. Een signatuur van onstuitbare ambitie. Laat niemand je tegenhouden.

Media- en middelenstrategie

De focus qua media ligt daar waar de meeste oriëntatie plaatsvindt; digitale media. Door een combinatie van o.a. een tijdelijke campagnesite, banners, eDM, search & communities is het bereik groot en kan de doelgroep zowel breed als specifiek aangesproken worden. Daarnaast zijn o.a. print, abri’s en boomerangcards ingezet om awareness te realiseren voor de campagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken