Recruitmentcampagne: Bring yourself. Build your future.

Recruitmentcampagne: Bring yourself. Build your future.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
EY
Bureau
ClubgeistBVH
Jaar
2019
Paginanummer
73

Doelstelling

In een concurrerende markt waarin EY opereert, ziet de buitenwereld geen verschil tussen vergelijkbare financiële dienstverleners. In deze arbeidsmarktcampagne laten we zien dat EY zich onderscheidt op cultuur en mensen. Ons vak verandert waarvoor we mensen zoeken met andere achtergronden.

Doelgroep

Bijna afgestudeerde HBO-/WO-studenten met traditionele studieachtergrond en niet-financieel gerelateerde studieachtergrond zoals STEM (Science, Technology, Engineering of Mathematics).

Merkomschrijving

EY gelooft in diversiteit binnen teams, dit is goed voor cliënten en onze organisatie. Het draagt bij aan zakelijk succes en aan onze purpose 'Building a better working world'.

Concept

EY-collega's vertellen over hun achtergrond, drijfveren en laten zien dat je niet hoeft te voldoen aan het clichébeeld om bij EY te werken. Bij EY kijken we niet alleen naar je studierichting maar naar je complete persoonlijkheid. We ontdekken waar je talenten liggen zodat je kunt uitgroeien tot de beste versie van jezelf.

Media- en middelenstrategie

Online media campagne (banners en video's), GEO targeting op HBO-/WO-instellingen, campagnepagina, advertenties, promotiekaarten, interne activatie medewerkers.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken