Reclametrucs

Reclametrucs

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
VISA
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2007
Paginanummer
163

Doelstelling

Maak bekend dat mensen vanaf deze zomer hun PIN-code nodig hebben voor creditcardbetalingen in het buitenland.

Doelgroep

VISA-cardhouders met vakantieplannen.

Concept

Een zakelijke, huishoudelijke mededeling over een financieel product via een massamedium als radio dringt meestal maar moeilijk tot de luisteraar door, laat staan dat hij een beetje beklijft. Daarom hebben we gezocht naar een ‘verpakking’ die de boodschap een beetje smakelijker en luchtiger opdient.

Media- en middelenstrategie

Radiocommercials zijn ingezet in verband met de mogelijkheid om tegen relatief lage kosten een grote groep mensen met een behoorlijke frequentie te bereiken. Om uit alle reclamecontacten het maximale te halen, hebben we vier commercials ontwikkeld om voortijdige slijtage van de boodschap te voorkomen. Radioinzet is ondersteund met banners op internet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken