Ready when you are

Ready when you are

Categorie
Durables
Adverteerder
MITSUBISHI MOTORS
Bureau
TRUE
Jaar
2016
Paginanummer
196

Doelstelling

Het functioneel geladen merk Mitsubishi was toe aan een emotionele, model-overkoepelde merkbelofte. Doelstelling was om met deze eenduidige, onderscheidende claim het succesnummer 'de Mitsubishi Outlander' op een vernieuwende, maar toch authentieke wijze te profileren.

Doelgroep

De bewuste autorijder die niet langer gedreven wordt door status, macht en aanzien.

Concept

Mitsubishi koos voor een profilering waarbij de auto gekoppeld werd aan de bereikte levensfase van de berijder. De Mitsubishi-rijder kiest voor geluk en tevredenheid in plaats van zich te manifesteren vanuit zijn ego. Dit is een vereiste om de levensfase te bereiken waarin je jezelf kunt zijn. Dit mentale domein claimt Mitsubishi met de pay-off 'Ready when you are'.

Media- en middelenstrategie

Een non-conformistische tv-campagne, ingekocht op bewuste levensgenieters, om op te vallen tussen de veelal identieke, op status en visuele impact gerichte films.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken