REAAL VERZEKERINGEN DEELT GOUDEN HORLOGES UIT

REAAL VERZEKERINGEN DEELT GOUDEN HORLOGES UIT

Categorie
Personeel
Adverteerder
REAAL Verzekeringen
Bureau
ACA/JES communicatie
Jaar
2008
Paginanummer
524

Doelstelling

REAAL Verzekeringen heeft grote ambities en is hard op zoek naar nieuwe mensen. Werf professionals voor een Open Avond die moet resulteren in 25 nieuwe collega’s. Kwaliteit van de aanmeldingen gaat boven kwantiteit.

Doelgroep

Aanpakkers met een mbo/ hbo/wo-opleiding, nu werkzaam in finance, ICT en sales.

Concept

Sommige mensen willen hun loopbaan van begin tot eind volledig uitgestippeld zien. Die mensen kunnen beter niet bij REAAL Verzekeringen solliciteren. REAAL Verzekeringen zoekt mensen die avontuur zien in een groeiend bedrijf. Waar nog niet alles is uitgevonden en waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Om financieel professionals wakker te schudden, deelt REAAL Verzekeringen op locatie gouden horloges uit: hèt symbool van een carrière die al helemaal vastligt. Wie z’n carrière toch liever zelf invult, gaat op 17 september naar de Open Avond bij REAAL in Alkmaar.

Media- en middelenstrategie

We verrassen de doelgroep tijdens de spits op stations. Ondersteuning: e-mailing, banners, een actiesite, print en moving billboard.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken