REAAL VERZEKERINGEN DEELT GOUDEN HORLOGES UIT

REAAL Verzekeringen / ACA/JES communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 524 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
REAAL Verzekeringen
Titel
Arbeidsmarktcommunicatie
Bureau
ACA/JES communicatie
Account
Mariska Kleiss, Iris Bruil
Copy
Hans Adelaars, Rom Wittebol
Art
David Bergmans
Strateeg
Gabriël Snuverink
Opdrachtgever
MIRJAM WEERD
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van REAAL Verzekeringen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA/JES communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

REAAL Verzekeringen heeft grote ambities en is hard op zoek naar nieuwe mensen. Werf professionals voor een Open Avond die moet resulteren in 25 nieuwe collega’s. Kwaliteit van de aanmeldingen gaat boven kwantiteit.

Doelgroep

Aanpakkers met een mbo/ hbo/wo-opleiding, nu werkzaam in finance, ICT en sales.

Strategie/Concept

Sommige mensen willen hun loopbaan van begin tot eind volledig uitgestippeld zien. Die mensen kunnen beter niet bij REAAL Verzekeringen solliciteren. REAAL Verzekeringen zoekt mensen die avontuur zien in een groeiend bedrijf. Waar nog niet alles is uitgevonden en waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Om financieel professionals wakker te schudden, deelt REAAL Verzekeringen op locatie gouden horloges uit: hèt symbool van een carrière die al helemaal vastligt. Wie z’n carrière toch liever zelf invult, gaat op 17 september naar de Open Avond bij REAAL in Alkmaar.

Media- en middelenstrategie

We verrassen de doelgroep tijdens de spits op stations. Ondersteuning: e-mailing, banners, een actiesite, print en moving billboard.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen