Rain

SPA / J. Walter Thompson Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 387 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
SPA
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Account
Toprak Ozturan, Lisa Merelle, Sandra Balke, Jesse Houweling, Marcel Buining, Mariska Fransen, Chariva Geurts, Wendy Losse
Copy
Marcel Hartog, Bas Korsten, Tim de Waard
Art
Bas Korsten, Marcel Hartog, Daniel Samama
Strateeg
Margot Bouwman, Jan Bouts
Opdrachtgever
Stefan De Clercq, Dirk Van de Walle, Edwin van Dijken, Sophie Bryskère
Film/Productiemaatschappij
Circus Family
Editor
Circus Family
Muziek
The Missing Sync
Fotografie
Robert Harrison
In samenwerking met
Circus Family, The Missing Sync, DARWIN/BBDO, Initiative
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SPA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van J. Walter Thompson Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Spa wil inspelen op de trend van gezond en bewust eten door te laten zien dat Spa één van Europa's puurste mineraalwaters biedt. Om zo voorkeur voor Spa mineraalwater boven andere waters te creëren.

Doelgroep

Nederland en België.

Strategie/Concept

Spa is afkomstig uit een prachtig natuurgebied in de Belgische Ardennen. Spa gaat tot het uiterste om het te beschermen en mensen zeer zuiver, natuurlijk mineraalwater te bieden. Weinigen zijn zich hiervan bewust. Daarom introduceren we: Spa Rain. Een ode aan de levenscyclus van mineraalwater in de vorm van een installatie die regendruppels omzet in een unieke muziek- en lichtshow. Hiermee benadrukken we de schoonheid van het Spa-gebied en de zuiverheid van zijn mineraalwater

Media- en middelenstrategie

De online film van het project is aangejaagd door videobanners, in-article video's, Facebookvideo's en pre-rolls. Na de introductie van de film is retargeting ingezet voor de behind the scenes-film.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen