RABOBANK WONEN STARTERS

RABOBANK WONEN STARTERS

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
RAPP
Jaar
2009

Doelstelling

Laat starters op de woningmarkt, juist in deze economisch onzekere tijd, een afspraak maken met een hypotheekadviseur van de Rabobank.

Doelgroep

Starters op de woningmarkt.

Strategie/Concept

Het idee is dat starters meer kansen moeten krijgen op de woningmarkt. De Rabobank begrijpt de onzekerheden die bij de doelgroep leven. Daarom bestaat de campagne uit situaties waarin starters zich herkennen. We wekken hun interesse met prikkelende stellingen, die op de site tot leven komen in de vorm van dialogen. Vervolgens komt Rabobank met oplossingen die je verder helpen. Hiermee claimt Rabobank de complete discussie over starten op de woningmarkt.

Media- en middelenstrategie

De site staat centraal. Daar wordt immers de afspraak met de Rabobank gemaakt. Alle mediamiddelen leiden hier naartoe: radio commercials, banners, outdoor en lokale advertenties en below the line middelen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken