RABOBANK WHOLESALE.

RABOBANK WHOLESALE.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
42

Doelstelling

Financieel directeuren en hun beïnvloeders weten onvoldoende dat de Rabobank ook op grootzakelijk niveau een belangrijke speler is. Doel van deze campagne is de toonaangevende positie van de Rabobank in complexe financiële situaties zichtbaar te maken

Doelgroep

Financieel directeuren en hun beïnvloeders (accountants, juristen en managementconsultants).

Concept

Toon de creatieve oplossingen die de Rabobank biedt in complexe financiële situaties. Deze situaties worden in de diverse uitingen kort beschreven. Met daarbij de uitleg waarom Rabobank in dergelijke situaties de beste en meest creatieve oplossingen kan bieden. En ten slotte een call-to-action. Alles wordt gedaan vanuit eigen ervaring én de Rabobank identiteit.

Media- en middelenstrategie

De vijf verschillende advertenties staan in voor de doelgroep relevante headings. Op Schiphol wordt de boodschap via ‘pierposters’ verspreid. Ook radiocommercials worden ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken